Bienvenue visiteur, pour poster sur ce forum vous devez vous enregistrer.
Présentations Flux RSS Recherche
Pages : 1 2 3 4
[TCG] Fist of the Gadgets
Fader08
Membre
Messages : 546


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [06/06/2019] à 11:11


Konami Digital Entertainment will release Fist of the Gadgets, an all-foil booster set for the Yu-Gi-Oh! Trading Card Game on August 20.


Yu-Gi-Oh! Trading Card Game: Fists of the Gadgets will include the return of the popular monster theme The Brotherhood of the Fire Fist. The 60-card all-foil booster will introduce 11 new cards for “Fire Fist” Decks including Link Monsters, a Ritual Monster, and more. For digital Duelists who purchase a physical copy of the Legacy of the Duelist: Link Evolution video game for Nintendo Switch, there are more than 10 cards included that work for Cyberse Decks.


Fists of the Gadgets set includes 40 Super Rares and 20 Secret Rares.


Turn up the heat this summer with Fists of the Gadgets, a 60-card all-foil booster set that heralds the return of one of the most popular monster themes of all-time: The Brotherhood of the Fire Fist!


After 6 long years of training, the Brotherhood of the Fire Fist returns to the field of battle! These new monsters have mastered brand-new Fire Formations that greatly expand the possibilities of the “Fire Fist” strategy. Fists of the Gadgets introduces 11 new cards for “Fire Fist” Decks including Link Monsters that let you skip paying costs for your “Fire Fist” effects or take control of enemy monsters, a Ritual Monster that searches Fire Formations and negates monster effects, and more.


What do Gadgets do when they want to power up? They become fists themselves as the hands of terrifying new Machine soldiers! Use Gadget power to strengthen your own monsters, destroy your opponent’s cards like clockwork, or even unleash a Mirror Force-like effect while staying on the offensive.


Duelists who obtained Micro-Coder, Progleo, and Cynet Codec with the Legacy of the Duelist: Link Evolution game can find more than 10 new cards for Cyberse Decks that work together with them, including a new, advanced form of Progleo! You can even find 2 new “Code Talker” monsters, 4 new alternate universe versions of Summoned Skull (1 Fusion, 1 Synchro, 1 Xyz, and 1 Ritual Monster), and more!


Cela fait quelques temps que le set est annoncé mais je n'ai vu aucun sujet dessus donc voilà 😀


Plutôt hype personnellement car j'aime bien les gadgets et surtout j'ai bon espoir que le support Fire Fist soit bon, déjà que le link 2 en OCG aide beaucoup le deck à faire du card advantage suffit juste d'une ou deux cartes améliorant la consistance et d'une nouvelle Fire Formation piège permettant soit d'annuler des effets soit de péter des cartes et le deck pourra prétendre à la méta. En gros ça se jouerait un peu à la manière de Les Chevaliers Fantômes de la Bardiche Rouillée ou le but serait de set deux trois fois le même piège permettant de gérer le tour adverse tout en faisant du CA.


Dark-Exodia
Membre
Messages : 31


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [12/06/2019] à 19:27

C'est quoi ce crâne invoqué ?


Ma chaîne GENERATION YU-GI-OH!
https://www.youtube.com/channel/UCxKyPKUD86qIhzvhbCNMcow

heiechan
Membre
Messages : 1026


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [12/06/2019] à 19:30

https://www.cardgame.fr/ygo/news/215/nouvelle-exclusivite-tcg-le-poing-des-gadgets


Dark-Exodia
Membre
Messages : 31


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [12/06/2019] à 20:04

Merci elle est belle


Ma chaîne GENERATION YU-GI-OH!
https://www.youtube.com/channel/UCxKyPKUD86qIhzvhbCNMcow

Akhan
Membre
Messages : 1


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [22/07/2019] à 20:54

Bonjour, toujours pas d’infos sur ce set?


Virsago
Membre
Messages : 1245


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [22/07/2019] à 22:51

Citation de Akhan Le [22/07/2019] à 20:54

Bonjour, toujours pas d’infos sur ce set?


non, pas actuellement, faut dire que l'actualité est bien prise par Rising rampage, le nouveau "core set" qui sort cette semaine, et probablement par le futur SD de Rokket qui sortira d'ici la, en gros il faut encore attendre 1 petite semaine avant d'avoir des news sur ce set à mon avis.


malwabar
Membre
Messages : 1137


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [30/07/2019] à 11:17


Des rééditions sympas ! C'est moi ou Ignis est en Secrète ??


HEAVEN
Membre
Messages : 2088


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [30/07/2019] à 11:31

Ça a l’air


Fader08
Membre
Messages : 546


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [30/07/2019] à 12:14

Un second link pour Fire Fist ? Pourquoi pas mais le premier est déjà excellent et suffisant je trouve.


Virsago
Membre
Messages : 1245


haut haut de page
[TCG] Fist of the Gadgets posté le [30/07/2019] à 12:16

pour certaine réédition, je veux bien, mais Maître Cerbère ? Il a déjà eu une réédition, ne vaut plus grand chose (7€ environ), et est déja en secrète, ça sent encore le coup des rééditions pour combler le vide intersidéral de cette extension (on va pas se mentir, Gadget, Archdémon et Poing de feu, ça va pas non plus faire vendre des display par paquet), Ignis, c'est vrai que ça fait un moment qu'il est sortit et True Draco à du potentiel dans le format actuel. Pour le terrain Subterror, la déja je suis un peu hypé, car 0 réédition et son rpix s'est enflammé depuis que Subterror est devenu une option jouable en rogue/T2 (certain dirais même 1.5)


Pages : 1 2 3 4