Bienvenue visiteur, pour poster sur ce forum vous devez vous enregistrer.
Présentations Flux RSS Recherche
Pages : 1 2 ... 13 14 15 ... 16 17
[OCG] Burst of Destiny
Cyril44
Membre
Messages : 269


haut haut de page
[OCG] Birst of Destiny posté le [10/07/2021] à 20:36

Citation de Fader08 Le [09/07/2021] à 22:26

La piège D Hero ne va rien tuto d'intéressant car il faut que la carte que tu veuilles tuto cite un monstre D Hero précis, et pas seulement "un monstre D Hero". Donc pas possible de tuto Pioche De La Destinée ou Fusion de la Destinée.



My bad, je confonds toujours un morceau de nom ( ''héros de la destinée'' ) avec un nom précis ( ''plasma, héros de la destinée'' ) dans les effets.


Finalement c'est plutôt mauvais comme carte, c'est triste ce qu'ils ont fait. Mais bon, ça pourrait toujours éviter un splash abusif en tant qu'engine.


Du nombre naît la richesse
Et du surnombre naît le chaos.

mistyblood
Membre
Messages : 366


haut haut de page
[OCG] Birst of Destiny posté le [11/07/2021] à 11:51


Spoiler :




BODE-JP051 Evil★Twin’s Trouble Sunny

Link 4 LIGHT Fiend Link Effect Monster

ATK 3300

Link Arrows: Top-Center, Middle-Left, Middle-Right, Bottom-Center

Link Materials: 2+ monsters, including an “Evil★Twin” monster

You can use each effect among the (1) and (2) effects with this card’s name only once per turn.

(1) (Quick Effect): You can Tribute this card; Special Summon from your GY up to 1 “Ki-sikil” and “Lil-la” monster each.

(2) You can banish this card from your GY, then send 1 “Evil★Twin” monster from your hand, Deck, or face-up field to the GY; send 1 card on the field to the GY.


Enfin la Link 4 Evil Twin et elle vraiment bien je trouve.


Skarin
Membre
Messages : 160


haut haut de page
[OCG] Birst of Destiny posté le [11/07/2021] à 12:27

Spoiler :




BODE-JP037 Transonic Bird

Level 4 DARK Winged Beast Ritual Effect Monster

ATK 0

DEF 2400

You can Ritual Summon this card with “Sonic Tracker”.

(1) Once per turn: You can reveal 1 Ritual Spell in your hand, and if you do, add 1 Ritual Monster from your Deck to your hand whose name is listed on it, and if you do that, shuffle the revealed card into the Deck.

(2) Once per turn, during your opponent’s turn (Quick Effect): You can send 1 Ritual Spell from your Deck to the GY; this effect becomes that Ritual Spell’s effect that Ritual Summons a monster when it is activated.

(3) If this Ritual Summoned card is Tributed: You can target 1 face-up card your opponent controls; negate its effects until the end of this turn



Spoiler :




BODE-JP064 Sonic Tracker

Ritual Spell Card

This card is used to Ritual Summon “Transonic Bird”.

You can use the (2) effect with this card’s name only once per turn.

(1) Ritual Summon 1 “Transonic Bird” from your hand, by Tributing monsters from your hand and/or field whose total Levels equal 4 or more, but the Summoned monster’s Level becomes equal to the total Levels of the monsters used.

(2) You can banish this card from your GY, then target 1 Ritual Monster you control; send 1 Ritual Monster with the same Type and/or Attribute as that face-up monster from your Deck to the GY.


Hiro8890
Membre
Messages : 360


haut haut de page
[OCG] Birst of Destiny posté le [11/07/2021] à 18:09

Je joue un deck Nephtys, on est d'accord que ça peut être sympas pour accélérer l'accès aux rituelles ?


Skarin
Membre
Messages : 160


haut haut de page
[OCG] Birst of Destiny posté le [11/07/2021] à 19:22

Je viens seulement de capté que le nom du sujet c'est "birst" au lieu de "burst", oui je sais que ça ne change absolument rien.


Ryokai
Modérateur
Messages : 5326


haut haut de page
[OCG] Burst of Destiny posté le [11/07/2021] à 19:41

Citation de Skarin Le [11/07/2021] à 19:22

Je viens seulement de capté que le nom du sujet c'est "birst" au lieu de "burst"


Problème réglé ^^


MinatoAmatsu
Membre
Messages : 199


haut haut de page
[OCG] Burst of Destiny posté le [12/07/2021] à 08:47

Citation de Ryokai08 Le [11/07/2021] à 19:41


Citation de Skarin Le [11/07/2021] à 19:22

Je viens seulement de capté que le nom du sujet c'est "birst" au lieu de "burst"


Problème réglé ^^


Merci les gars ^^ j'avais riper sur le i sans le vouloir lors de la création du sujet ^^ sorry pour l'erreur


askja
Membre
Messages : 1256


haut haut de page
[OCG] Burst of Destiny posté le [14/07/2021] à 15:10

BODE-JP007 白の聖女エクレシア Shiro no Seijyo Ecclesia (Ecclesia the White Maiden) [Ecclesia, the Virtuous in White]

Level 4 LIGHT Spellcaster Tuner Effect Monster

ATK 1500

DEF 1500

You can only Special Summon by this card’s 1st method once per turn. You can only use the 2nd and 3rd effects of this card’s name each once per turn.

(1) If your opponent controls more monsters than you do, you can Special Summon this card (from your hand).

(2) During the Main Phase (Quick Effect): You can Tribute this card; Special Summon 1 “Xiangjian” monster or 1 “Fallen of Albaz” from your hand or Deck.

(3) During the End Phase, if a Fusion Monster(s) is sent to your GY this turn: You can add this card from your GY to your hand.


Nice, vue que ça n'a pas de restriction (au niveau de l'invocation de l'extra) et qu'elle est niveau 4, ça peut donner des play Yxz /syncro/Link (un combo avec halqi) intéressant en go second


https://youtu.be/q9_3k_9NCDw

Fader08
Membre
Messages : 546


haut haut de page
[OCG] Burst of Destiny posté le [14/07/2021] à 15:51

Incroyable la nouvelle Ecclesia pour Xiangjian. C'est un accès en plus au starter et en going second elle peut permettre de faire craquer une interruption sans utiliser la norm'.


Et en plus c'est un tuner, donc ça marche bien avec le reste de l'archétype.


Bref Xiangjian c'est très fort. Et le deck aura encore du support dans Battle of Chaos.


TG25 the wind up
Membre
Messages : 481


haut haut de page
[OCG] Burst of Destiny posté le [14/07/2021] à 16:59

J'avais prédis la new ecclésia


Félon des joueurs synchro (même si je joue Zombie world).

Pages : 1 2 ... 13 14 15 ... 16 17